Duurzaamheid
Footprint beloftes aan de klant
- Energie: Onze stroomvoorziening draait op zonne-energie. Hiervoor hebben wij maar liefst 520 zonnepanelen laten installeren.
- Energie: Wij reduceren en beheren ons gasgebruik. Hiervoor hebben wij in 2018 een HR ketel laten plaatsen, zodat wij op een lage temperatuur onze winkel kunnen verwarmen en hierdoor gas besparen.
- Milieu: Wij scheiden het afval in plastic, papier en restafval. Eenmalige plantenverpakkingen geven wij terug aan de bron waar wij de verpakking van ontvangen.
- Milieu: Wij weren glyfosaat-houdende bestrijdingsmiddelen uit ons assortiment.
- Milieu: Voor het verzenden van pakketten hergebruiken wij karton en plastic ter bescherming van onze producten.
- Klimaat: Wij hebben 2 waterambassadeurs in ons bedrijf die u alles kunnen vertellen over water bufferen in uw eigen tuin.
- Klimaat: Wij willen CO2 bewust handelen en zijn hier ook voor gecertificeerd door Kiwa op niveau 3.
- Mens: Wij behoren tot het selecte gezelschap van bedrijven met het predicaat: “Mantelzorgvriendelijk bedrijf”. Mantelzorg is bespreekbaar in onze organisatie en wij staan open voor verlofregelingen voor het bieden van zorg aan naasten.
- Mens: In ons bedrijf bieden wij plaats aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ook hebben wij duurzame inzetbaarheid hoog in het vaandel staan.
- Veiligheid: Binnen ons bedrijf hebben wij 4 opgeleide bhv‘ers en zijn wij in het bezit van een AED apparaat.
- Klant: Wij bieden een E-loyalty programma voor klanten middels een klantenkaart. Via deze klantenkaart houden wij u op de hoogte van acties, nieuws, actuele digitale folders en slaan wij uw kassabonnen digitaal op.